Домофонная компания С.К.А.Т. повысила свои тарифы
Домофонная компания С.К.А.Т. с 1 июля 2018 года повысила стоимость своих услуг на 12% до 42 грн./квартал. Об этом сообщает BankNews.
Последний раз компания повышала цены 1 января 2017 года на 19% до 37,5 грн./квартал.
Если в доме обслуживается менее 15 квартир, то стоимость составляет 18 грн./месяц. Стоимость установки домофонной системы составляет 5500 грн., а стоимость установки переговорного устройства УКП-7 составляет 250 грн.
Оплата услуг домовфонной Компании СКАТ без комиссии принимается в терминалах Ощадбанка и через Интернет-систему Portmone.com. Отключение абонента осуществляется без какого-либо предупреждения при сумме задолженности в размере 85 грн. и более. Стоимость изготовления 1-г домофонного ключа составляет 40 грн.
Реквизиты оплаты за услуги технического обслуживания домофона в г.Киев компании СКАТ:
Отримувач: ФОП Меша Р.М.
Код отримувача: 3065705973
Рахунок: №26006100889173
Банк: Ощадбанк по м.Києву та області
МФО банку: 322669
Призначення платежу: Оплата рахунку ХХХ ХХХ ХХХ ХХХ за 3-й квартал 2018 року.
Домофонная компания «СКАТ» основана в 2009 году. Будучи официальным торговым представителем марки Vizit, компания устанавливает высокотехнологичное, современное и надежное оборудование, имеет все сертификаты соответствия государственным стандартам Украины. По оценкам BankNews компания «С.К.А.Т.» обслуживает 12 тыс. абонентов в Киеве или около 1,5% домохозяйств Киева, которые оплачивают 48 тыс. тыс. расчетных квитанций по оплате коммунальных платежей. В то же время компания DIO обслуживает 7% домохозяйств Киева. О субсидиях в Украине читайте здесь.
© Banknews
12 Май, 2019 at 13:10
464 — 34 : 41
16 Май, 2019 at 11:18
Виправлення помилок у звіті з єдиного внеску фізичними особами – підприємцями
http://www.Paudis.com.ua повідомляє, що усунення помилок, допущених, зокрема, фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП) у Звіті про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) здійснюється з урахуванням вимог наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905) із змінами, яким затверджено Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Порядок № 435)
Так, відповідно до розділу V «Виправлення помилок» Порядку № 435 у разі виявлення помилки у Звіті до закінчення строку подання Звіту ФОП – страхувальник повторно формує та подає Звіт у повному обсязі до органу доходів і зборів за основним місцем обліку за формою згідно з додатком 5 до Порядку № 435.
Чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий таким страхувальником до закінчення строків подання звітності, визначених Порядком № 435, який пройшов всі контролі при завантаженні до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб.
Якщо страхувальником до закінчення строку подання Звіту подаються за поточний звітний період лише окремі таблиці Звіту із зазначенням типу форми «скасовуюча», «додаткова», цей Звіт не вважається Звітом і вважається таким, що не подавався.
Слід зазначити, що Звіти мають бути подані за формою, що діє з 01.08.2018.
Звертаємо увагу, що за неподання, подання не за встановленою формою звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, подання недостовірних відомостей, що використовуються в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, інших відомостей, передбачених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), страхувальники несуть фінансову та адміністративну відповідальність відповідно до ст. 25 Закону № 2464 та ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-Х із змінами та доповненнями.
20 Май, 2019 at 10:46
Граничні строки подання податкової декларації
у разі припинення ФОП підприємницької діяльності
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням, подають ліквідаційні податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) щодо отриманих доходів востаннє за звітний період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
Норми визначені п. 177.11 ст. 177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому відповідним контролюючим органом отримано від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення (п. 294.6 ст. 294 ПКУ)
ФОП, які застосовували спрощену систему оподаткування, подають податкові декларації платника єдиного податку востаннє за податковий (звітний) квартал, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, з наростаючим підсумком з початку року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу відповідно до п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ.