| RSS

accounting outsourcing in ukraine

ПриватБанк обслуживает более 600 тыс. счетов ФОПов

За последний год количество украинских предпринимателей, которые обслуживаются в ПриватБанке, выросло более чем на 100 тыс. Как сообщил руководитель направления «МСБ» ПриватБанка Сергей Клюев, на сегодня ПриватБанк обслуживает счета более 600 тыс. украинских предпринимателей, тогда как в конце апреля 2017 года количество счетов частных предпринимателей в банке не превышало полумиллиона. Об этом сообщает Banknews со ссылкой на пресс-службу банка. 

«Открыть счет в ПриватБанке можно онлайн за пару минут, причем для этого не нужно тратить время на визит в отделение или собирать много документов, – отметил руководитель направления «Малый и средний бизнес» ПриватБанка Сергей Клюев. – Развитие системы современных услуг для малого бизнеса и кредитная поддержка предпринимательства являются одним из главных направлений стратегии развития банка, мы активнее других банков финансируем развитие предпринимательства, предоставляя начинающим предпринимателям бесплатное обслуживание в рамках тарифного пакета «Инкубатор»».

Чаще всего счета в ПриватБанке открывают предприниматели сферы ІТ, розничной и оптовой торговли. По количеству счетов, открытых онлайн, лидируют клиенты из Киевской, Днепропетровской, Харьковской и Одесской областей. Чтобы открыть счет на сайте ПриватБанка, достаточно быть зарегистрированным предпринимателем и клиентом ПриватБанка как физлицо (например, иметь карту или депозит) и получить ЭЦП в Приват24 для частных клиентов.

По данным исследования банковского рынка, проведенного GFK Ukraine в 2017 году, счетами и другими услугами ПриватБанка пользуются 56,4% украинских юридических лиц и 73,2% частных предпринимателей.

(с) Banknews

Обсудить на форуме 

В сентябре 2018 года Альфа-банк решил потеснить Приватбанк на рынке обслуживания счетов ФОПов.

»Главная страница«

Оставить комментарий 1906 просмотров, 1 - сегодня |
Follow Discussion

8 комментариев to “ПриватБанк обслуживает более 600 тыс. счетов ФОПов”

  1. admin:

    Граничні строки подання податкової декларації
    у разі припинення ФОП підприємницької діяльності

    Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням, подають ліквідаційні податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) щодо отриманих доходів востаннє за звітний період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
    У разі проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП за її рішенням останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
    Норми визначені п. 177.11 ст. 177 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
    У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності ФОП, які є платниками єдиного податку, останнім податковим (звітним) періодом вважається період, у якому відповідним контролюючим органом отримано від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення (п. 294.6 ст. 294 ПКУ)
    ФОП, які застосовували спрощену систему оподаткування, подають податкові декларації платника єдиного податку востаннє за податковий (звітний) квартал, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, з наростаючим підсумком з початку року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу відповідно до п.п. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49 ПКУ.

  2. admin:

    Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 22.05.2019 набрав чинності Закон України від 16 травня 2019 року № 2725-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про електронні довірчі послуги»» (далі – Закон № 2725).
    Законом № 2725 врегульовано питання надання кваліфікованих довірчих послуг у сфері справляння податків та визначено відповідні повноваження контролюючих органів у цій сфері.
    Зокрема, до Податкового кодексу України (ПКУ) введено поняття «кваліфікована електронна довірча послуга», «кваліфікований надавач електронних послуг», «кваліфікаційний електронний підпис чи печатка», «кваліфікована електронна позначка часу», «кваліфікований сертифікат відкритих ключів».
    Також Законом № 2725 уточнено, що єдиною підставою для відмови:
    ● у проходженні електронної ідентифікації платника податків в електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа;
    ● у прийнятті податкової декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі є недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа, за умови, що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа і надана у форматі, доступному для її технічної обробки.
    Крім того, Законом № 2725 визначено, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги.
    Водночас, Законом № 2725 внесено зміни до Митного кодексу України (МКУ) та Закону України від 08 листопада 2018 року № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України», відповідно до яких на 90 днів продовжено термін, протягом якого можливо буде здійснити митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що ввезені на територію України у період з 01.01.2015 і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.
    Закон № 2725 опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 21.05.2019 № 93.

  3. admin:

    На виконання частини восьмої статті 30 Закону України «Про електронні довірчі послуги», пункту 3 розділу IV Порядку ведення Довірчого списку, затвердженого наказом Міністерства цифрової трансформації України від 08 липня 2020 року № 104, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 719/35002, у зв’язку із поданням Засвідчувального центру до Довірчого списку внесено відомості про нового надавача кваліфікованих електронних довірчих послуг АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК» (далі – Надавач) та кваліфіковані електронні довірчі послуги, які надаються Надавачем.

    Також до Довірчого списку додано чотири кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, сформовані Засвідчувальним центром, які Надавач використовуватиме для надання відповідних кваліфікованих електронних довірчих послуг, та які відповідають таким послугам:

    Кваліфікована електронна довірча послуга формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки – один сертифікат за міжнародним алгоритмом RSA та один сертифікат за алгоритмом ДСТУ.

    Кваліфікована електронна довірча послуга формування, перевірки та підтвердження кваліфікованої електронної позначки часу – один сертифікат за міжнародним алгоритмом RSA та та один сертифікат за алгоритмом ДСТУ.

Оставить комментарий





<