ПриватБанк переживає DDoS-атаку протягом кількох годин
Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. На даний момент ми спостерігаємо нестабільність в доступі до Приват24.
ПриватБанк вживає усіх необхідних заходів, щоб забезпечити доступ до всіх наших послуг.
Ранком 15 лютого 2022 року спостерігались проблеми з роботою АЦСК Приватбанка.
(c) Banknews
Оставить комментарий
280 просмотров, 1 - сегодня |
16 Февраль, 2022 at 09:20
З 22:00 15 лютого фахівцями банку було відновлено стабільний доступ до Приват24.
24 Февраль, 2022 at 12:13
Інформація про роботу ПриватБанку в умовах військового стану
— Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів.
— Онлайн-банкінг Приват24 та Приват24 для бізнесу, мережа самообслуговування працює в режимі 24/7 — ми робимо все, щоб всі наші послуги працювали онлайн.
— Безготівкові розрахунки працюють без обмежень.
— Зняття готівки через банкомати ПриватБанку доступне . Наша служба інкасації забезпечує готівку на безперебійній основі.
— Строк дії карток ПриватБанку автоматично подовжено на 180 днів.
— Тимчасово зупинені покупки через “Оплату частинами”
— мережа POS-терміналів банку працює
Окрім того, згідно з Постановою Правління Національного банку України “Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану” від 24 лютого 2022 року № 18 призупинено роботу валютного ринку України, крім операцій продажу іноземної валюти клієнтами.
Будь-які інші обмеження поза Постановою НБУ є технічними труднощами, і ми робимо усе, щоб до 14:00 ПриватБанк запрацював у відповідності до Постанови на всіх територіях, де дозволяє ситуація.