| RSS

accounting outsourcing in ukraine

Пост Фінанс і Ощадбанк впровадили верифікацію клієнтів Нової пошти через POS-термінали за допомогою ID-картки

29 Октябрь, 2020 | Нет комментариев | Размещено в банк, ИТ, Платежи, ритейл, Украина
Із жовтня клієнти Нової пошти при відправці та отриманні грошових переказів можуть пройти верифікацію особистості у відділенні, приклавши свою ID- карту до POS-терміналу Ощадбанку. 

Це означає, що клієнту не потрібно передавати оператору фізичний документ для сканування. Технологія дозволяє автоматично підтвердити особистість і зберегти дані в системі NovaPay.

«Ми регулярно впроваджуємо нові  продукти, щоб клієнтам було зручніше  отримувати фінансові сервіси у відділеннях Нової пошти. Прагнемо скоротити кількість дій, щоб послуга була отримана буквально в один дотик.  –  коментує СЕО Пост Фінанс, Андрій Кривошапко. – Завдяки даній можливості час верифікації скоротився до 20 секунд».

«Зараз безконтактні сервіси стають надзвичайно популярні. У партнерстві з Пост Фінанс ми першими на ринку фінтех презентуємо інноваційну розробку – ідентифікацію клієнтів за їх ID-картками через наші POS-термінали, що робить систему зберігання даних ще більш безпечною», – зазначає директор департаменту електронної комерції і платіжних коштів Ощадбанку, Володимир Москаленко.

«У ID-картки є дві беззаперечні переваги перед звичайним паспортом-книжечкою. По-перше, це безпечність – адже для захисту інформації на електронному носії використовуються новітні технології, що робить підробку практично неможливою, а, по-друге, це практичність – ID-картка більш зручна та зносостійка, ніж паперовий аналог. На цей час понад 5,1 млн громадян України є власниками пластикових паспортів, а нові технології ідентифікації та верифікації клієнтів, які впроваджуються у великих компаніях, допомагають Міграційній службі популяризувати її серед населення», — говорить Максим Соколюк, Голова Державної міграційної служби України.

Як це працює:

— клієнт  обирає проходження верифікації  через POS-термінал;

— клієнт  прикладає ID-карту до POS-терміналу Ощадбанку і очікує звукового сигналу (до 15 секунд);

— платіжна  система NovaPay отримує і автоматично заповнює необхідні для верифікації дані і зберігає їх в системі, як того вимагає законодавство України;

— після  перевірки даних оператором відділення  клієнт може отримати або відправити  грошовий переказ.

Важливо: якщо прибрати карту від терміналу до отримання сигналу, операція перерветься, і весь процес потрібно буде пройти знову.

Нагадаємо, що документи, що засвідчують особу, потрібно обов’язково пред’являти при отриманні відправлень з оголошеною вартістю 15 000 грн і вище, а також для отримання грошового переказу на будь-яку суму і відправлення грошового переказу на суму 5000 грн і вище.

(c) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 39 просмотров, 1 - сегодня |

Оставить комментарий





<