Nova Poshta Moldova збільшила обсяг відправлень у 2,5 рази за перше півріччя, а міжнародних — у 15 разів
«Одним із ключових сегментів для нас є e-commerce. Наша задача – створити ефективну логістичну структуру, яка сприятиме розвитку ринку онлайн-покупок. Тому ми зосередились на надійній та швидкій доставці товарів у будь-який куточок країни. Як результат – кількість нових бізнес-клієнтів збільшилась у 2,5 рази за 6 місяців 2020 року. Ми будемо продовжувати вдосконалювати свій сервіс та розширювати свою мережу», — коментує Михайло Поповіч, СЕО Nova Poshta Moldova.
Третину від усіх посилок займає доставка міжнародних відправлень по Молдові. За 6 місяців 2020 року їх кількість збільшилась у 15 разів, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільше зросла кількість посилок з України та складає понад 35% від усіх міжнародних відправлень. Одними із факторів такого стрибка стала активізація співпраці з магазином Rozetka та початок карантину. Закриття міжнародних кордонів та заборона приватних перевезень з Молдови до України і з України до Молдови простимулювали попит в онлайн-магазинах.
Найбільше з України до Молдови прямують товари з магазину Rozetka, медичне обладнання, інструменти, техніка та косметика.
Нагадуємо, що у травні Nova Poshta Moldova відкрила перші два поштові відділення у Кишиневі. В планах компанії до кінця року розширити мережу відділень в Кишиневі, а при позитивному досвіді – масштабуватися і в інші регіони країни.