| RSS

accounting outsourcing in ukraine

Никто не говорит, что проблема на самом деле заключается в том, что на сегодня у нас отпущена гривна — эксперт

25 Апрель, 2014 | 1 комментарий | Размещено в валюта, гривна, тарифы, услуги

Антимонопольный комитет не может влиять на цену топлива, убежден президент Ассоциации “Объединение операторов рынка нефтепродуктов Украины” Леонид Косянчук. 

“Хочу напомнить одну маленькую вещь – согласно Хозяйственному кодексу, цены на свою продукцию и услуги на нерегулируемом сегменте рынка каждый устанавливает самостоятельно, исходя из собственных маркетинговых соображений. Также я открыл сайт Антимонопольного комитета, и посмотрел – у них не прописана функция контроля цен в нерегулируемом сегменте рынка. Есть определенный вид товаров и услуг, на которые государство регулирует цены. А в остальном, как показала практика, как только государство начинает в ручном режиме регулировать ценообразование на рынке, ресурсное наполнение, на рынке образуется коллапс. И это всегда так было”, – считает он.

“Мы видим снова то, что было во все времена и при всех властях: идет поиск врага, отвлекается внимание от реальной проблемы. Никто не говорит, что проблема на самом деле заключается в том, что на сегодня у нас отпущена гривна, что оборотные средства операторов замораживаются. Очевидно, как писал Сент-Экзюпери, если звезды загораются, значит, это кому-то нужно. И если сегодня гривна падает в цене, значит кому-то наверняка нужна гривневая масса”, – пояснил он.

Цены на бензин – это прямое отражение валютного курса, поэтому сейчас ценообразования зависит не от рынка, а от Нацбанка.

(с) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 1433 просмотров, 1 - сегодня |
Follow Discussion

1 комментарий to “Никто не говорит, что проблема на самом деле заключается в том, что на сегодня у нас отпущена гривна — эксперт”

  1. admin:

    Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним необхідно подати пакет документів

    Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу реалізаторів пального, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), які набирають чинності з 01.07.2019.
    Так, згідно із змінами, внесеними до ст. 15 Закону № 481, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
    ► документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;
    ► акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
    ►дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
    Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
    Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
    У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
    Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.
    Ліцензія на право виробництва пального або рішення про відмову у її видачі видається заявнику не пізніше 30 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, зберігання пального, роздрібної торгівлі пальним або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 20 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів.
    Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.
    Слід зауважити, що з урахуванням змін, внесених Законом № 2628 до ст. 17 Закону № 481, за порушення норм Закону № 481 застосовуються такі фінансові санкції у разі:
    ◄ виробництва пального без наявності ліцензії – 1 000 000 гривень;
    ◄ оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії – 500 000 гривень;
    ◄ роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії – 250 000 гривень.

Оставить комментарий





<