| RSS

Теневое топливо: суммарные потери налогов с бензина и ДТ в 2013 году превысят 8 млрд. грн.

10 Сентябрь, 2013 | 1 комментарий | Размещено в налогообложение, Украина

В январе-июле 2013 года государственный бюджет недополучил около 4,7 миллиардов налогов нефтепродуктов, из которых порядка 2,22 миллиарда составляет акцизный сбор и 2,47 миллиарда налога на добавленную стоимость. В целом поступления акцизного сбора с нефтепродуктов упали по сравнению с прошлым годом на 33%. Это следует из данных, которые передал источник в Министерстве доходов и сборов Украины на условиях конфиденциальности.

Согласно этим данным, за 7 месяцев 2013 года объем собранного акциза снизился по сравнению с аналогичным периодом прошлого года на 37,24% или на 1,74 миллиарда гривен. По дизельному топливу отставание от уровня прошлого года составило 23,9% (-475,5 миллиона гривен).

“Приходится констатировать наличие растущего теневого рынка, не может потребление бензина за год упасть почти на 40%”, – говорит источник в Миндоходов.

Это подтверждают официальные данные Минэнерго, согласно которым в январе-июле 2013 года потребление бензина в Украине снизилось по сравнению с 2012 годом на 6,24% (2,23 миллиона тонн), дизтоплива – на 3,57% (3,1 миллиона тонн). В свою очередь согласно данным Миндоходов, под налогообложение попало 1,42 миллиона тонн бензина (63,7% от потребления) и 2,59 миллиона тонн дизельного топлива (83,1%). Таким образом, за 7 месяцев 2013 года без налогов на рынок попало около 1,33 миллиона тонн нефтепродуктов или 25% от всего потребления.

“С учетом средних цен на топливо объем потерь по НДС при таком объеме оценивается почти в 2,5 миллиарда гривен”, – говорит специалист министерства. По его мнению, при такой динамике суммарные потери налогов с бензина и ДТ в 2013 году превысят 8 миллиардов гривен.

Министерство доходов и сборов Украины ранее не ответило касательно объемов уплаты акцизного сбора на нефтепродукты.

(c) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 918 просмотров, 1 - сегодня |
Follow Discussion

1 комментарий to “Теневое топливо: суммарные потери налогов с бензина и ДТ в 2013 году превысят 8 млрд. грн.”

  1. admin:

    Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним необхідно подати пакет документів

    Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу реалізаторів пального, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), які набирають чинності з 01.07.2019.
    Так, згідно із змінами, внесеними до ст. 15 Закону № 481, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
    ► документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;
    ► акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
    ►дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
    Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
    Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
    У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
    Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.
    Ліцензія на право виробництва пального або рішення про відмову у її видачі видається заявнику не пізніше 30 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, зберігання пального, роздрібної торгівлі пальним або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 20 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів.
    Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.
    Слід зауважити, що з урахуванням змін, внесених Законом № 2628 до ст. 17 Закону № 481, за порушення норм Закону № 481 застосовуються такі фінансові санкції у разі:
    ◄ виробництва пального без наявності ліцензії – 1 000 000 гривень;
    ◄ оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії – 500 000 гривень;
    ◄ роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії – 250 000 гривень.

Оставить комментарий





<