Про використання простого електронного підпису у разі недоступності КЕП
Приватбанк звернув увагу клієнтів, що в даний час КЕП працює в стандартному режимі але для забезпечення взаємодії банку та клієнтів – суб’єктів підприємницької діяльності та продовження безперебійного надання банківських послуг в умовах військового стану Приватбанк завчасно вживає виняткових заходів на випадок спрацювання форс мажорних ризиків.
У разі неможливості надання Банком послуг КЕП (кваліфікованого електроного підпису) з причин, що лежать поза сферою контролю Банку, для підписання банківських документів (підтвердження операцій) буде надано можливість використовувати простий електронний підпис (одноразовий sms-пароль).
Тимчасовий підпис через SMS буде доступний виключно в період перебоїв у роботі КЕП.
Як скористатися:
- Оберіть варіант «Підписати телефоном та відправити» або «Підписати телефоном без відправки».
- Після цього в мобільному додатку Privat24 надійде запит на підтвердження підпису, або на ваш фінансовий номер телефону надійде одноразовий пароль через SMS.
- Підтвердіть операцію в мобільному додатку Privat24, або введіть отриманий пароль в «Приват24 для бізнесу» і натисніть «Підписати».
Які операції здійснюємо через опцію Підписати телефоном?
- Платежі в гривні;
- Зарплатні виплати;
- Операції з валютообміну;
- SWIFT-перекази (критичний імпорт), у т.ч. передавання ЗЕД-документів;
- Депозити;
- Операції з корпоративними картками;
- Відкриття рахунку;
- Передавання документів бізнес-клієнта.
(c) Banknews