| RSS

accounting outsourcing in ukraine

Про використання простого електронного підпису у разі недоступності КЕП

13 Март, 2022 | Нет комментариев | Размещено в банк, ИТ, Украина

Приватбанк звернув увагу клієнтів, що в даний час КЕП працює в стандартному режимі але для забезпечення взаємодії банку та клієнтів – суб’єктів підприємницької діяльності та продовження безперебійного надання банківських послуг в умовах військового стану Приватбанк завчасно вживає виняткових заходів на випадок спрацювання форс мажорних ризиків. 

У разі неможливості надання Банком послуг КЕП (кваліфікованого електроного підпису) з причин, що лежать поза сферою контролю Банку, для підписання банківських документів (підтвердження операцій) буде надано можливість використовувати простий електронний підпис (одноразовий sms-пароль).

Тимчасовий підпис через SMS буде доступний виключно в період перебоїв у роботі КЕП.

Як скористатися:

  • Оберіть варіант «Підписати телефоном та відправити» або «Підписати телефоном без відправки».
  • Після цього в мобільному додатку Privat24 надійде запит на підтвердження підпису, або на ваш фінансовий номер телефону надійде одноразовий пароль через SMS.
  • Підтвердіть операцію в мобільному додатку Privat24, або введіть отриманий пароль в «Приват24 для бізнесу» і натисніть «Підписати».

Які операції здійснюємо через опцію Підписати телефоном?

  • Платежі в гривні;
  • Зарплатні виплати;
  • Операції з валютообміну;
  • SWIFT-перекази (критичний імпорт), у т.ч. передавання ЗЕД-документів;
  • Депозити;
  • Операції з корпоративними картками;
  • Відкриття рахунку;
  • Передавання документів бізнес-клієнта.

(c) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 333 просмотров, 1 - сегодня |

Оставить комментарий





<