| RSS

accounting outsourcing in ukraine

Майже 97% платежів клієнти роблять через цифрові канали

14 Февраль, 2023 | Нет комментариев | Размещено в банк

Майже 97% платежів клієнти роблять через цифрові канали та лише 3% у відділеннях — Дмитро Мусієнко, член правління ПриватБанку. 

За підсумками 2022 року майже 97% клієнтів ПриватБанку сплачували комунальні та інші платежі онлайн через цифрові канали. Як повідомив член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко, 70% клієнтів минулого року зазвичай робили  платежі у смартфоні та мобільному додатку Приват24, ще 18,5% клієнтів у веб версії Приват24.

За допомогою терміналів самообслуговування ПриватБанку роблять платежі 3,7% клієнтів, більше 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% — іншими цифровими сервісами. У відділеннях ПриватБанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів.

Загалом за минулий рік клієнти ПриватБанку здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.

(c) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 1286 просмотров, 1 - сегодня |

Оставить комментарий





<