| RSS

accounting outsourcing in ukraine

lifecell оголошує результати 1 кварталу 2022 року

30 Апрель, 2022 | 1 комментарий | Размещено в ИТ, Украина

Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2022 року, демонструючи зростання доходу на 21.5% і EBITDA на 20.0% на річній основі. Від початку повномасштабного російського вторгнення команда lifecell працює 24/7, щоб забезпечувати безперервну роботу мережі та надавати зв’язок українцям, що може допомогти у критичних ситуаціях та врятувати життя багатьом людям. 

 

ФІНАНСОВІ ПОКАЗНИКИ

1 кв. 21 4 кв. 21 1 кв. 22 Річний
%
зм.
Квартальний
% зм.
Дохід, млн грн 1899.2 2406.4 2306.8 21.50% -4.10%
EBITDA, млн грн 1076.8 1319.1 1292.4 20.00% -2.00%
EBITDA маржа (%) 56.70% 54.80% 56.00% (0.7pp) 1.2пп
Чистий прибуток / (збиток), млн грн 83.2 237.9 209.4 151.70% -12.00%
Капітальні інвестиції, млн грн 572.4 1319.3 711.6 24.30% -46.10%

ДОХІД: у 1 кв. 2022 р. дохід lifecell збільшився на 21.5% ― до 2,306.8 млн грн проти 1,899.2 млн грн в 1 кв. 2021р.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2022 р. показник EBITDA збільшився на 20.0% на річній основі ― до 1,292.4 млн грн проти 1,076.8 млн грн у 1 кв. 2021р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2022 р. зменшилась до 56.0%, як порівняти з 56.7%  в аналогічному періоді 2021 р.

КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2022 р. капітальні інвестиції збільшились на 24.3% ― до 711.6  млн грн проти 572.4  млн грн у 1 кв. 2021р.

ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 209.4 млн грн у 1 кварталі 2022 р. проти 83.2 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2021 р.

 

ОПЕРАЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ
  1 кв. 21 4 кв. 21 1 кв. 22 Річний
% змін
Квартальний
% змін
Кількість абонентів, млн.1 9.2 10.1 10.2 10.9% 1.0%
   Активних (3 місяці)2 8.0 9.2 8.9 11.3% (3.3%)
MoU хвилини (12 місяців) 177.2 179.0 170.0 (4.1%) (5.0%)
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн. 68.1 80.2 75.6 11.0% (5.7%)
   Активних (3 місяці), грн. 78.7 88.5 84.3 7.1% (4.7%)
1 Ми можемо час від часу пропонувати акції і тарифні плани, у рамках яких тривалість існування активних абонентів у мережі відрізняється від зазначеної в наших звичайних тарифах.
2 Активні абоненти – ті, хто протягом останніх трьох місяців здійснив операцію, яка принесла дохід компанії.

АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2022 р. зросла на 11.3% — до 8.9 млн (проти 8.0 млн у 1 кв. 2021р.).

ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 7.1% в річному обчисленні та становив 84. 3 грн проти минулорічного показника в 78.7 грн у 1 кв. 2021 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 4.1% ― до 170.0 хвилин (проти 177.2 хвилин у 1 кв. 2021р.).

«Сьогодні я з гордістю можу говорити про результати lifecell за перший квартал 2022 року. Але цього разу бізнес-результати  – не головне, чим можна пишатися. Протягом останніх 2 місяців українці борються за свою свободу, демонструючи один із найкращих прикладів в історії. Попри всі прогнози про швидку капітуляцію, український народ з гідністю дає урок всьому світу — українці ніколи не відмовляються від своєї свободи! І протягом цих надзвичайно складних часів команда lifecell робить можливе, щоб надавати зв’язок українцям. Частина наших людей воює на передовій. Інші в умовах війни виконують свою роботу під час ракетних обстрілів. Як тільки наша армія звільняє територію від окупантів, наші бригади разом із підрядними організаціями виїжджають на зруйновані об’єкти і відновлюють їх роботу. От чому першим кварталом 2022 року можна пишатися. І я радий бути частиною команди lifecell і частиною України», — прокоментував Ісмет Язиджи, генеральний директор lifecell.

З початку війни lifecell підтримує своїх абонентів. Щодня оператор надає додаткові 60 хвилин для дзвінків на будь-які номери по Україні, якщо пакетні хвилини закінчились або на рахунку у абонента 0. Також абоненти, які були змушені покинути Україну через бойові дії, в березні та квітні отримали по 5 ГБ мобільного Інтернету в 30 країнах.

Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Щодня в середньому близько 10% базових станцій lifecell тимчасово не працюють, в основному через відключення електроенергії. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 60% магазинів lifecell. Не було жодних перерв у роботі інформаційно-комунікаційних систем lifecell.

У першому кварталі було запущено національний роумінг між трьома операторами, що забезпечує безперервність послуг зв’язку в країні.

Починаючи з 24 лютого lifecell зосереджується на забезпеченні безпеки своїх співробітників та продовженні надання критичних телекомунікаційних послуг, яких потребує кожен громадянин України у цей непростий час.

(c) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 402 просмотров, 1 - сегодня |
Follow Discussion

1 комментарий to “lifecell оголошує результати 1 кварталу 2022 року”

  1. admin:

    lifecell запускає RCS канал для бізнеса

    15 вересня 2022 року. Мобільний оператор lifecell першим з українських мобільних операторів запускає RCS-розсилки для бізнесу через платформу Omnicell.

    RCS (rich communication services) – це протокол обміну повідомленнями від Google, завдяки якому Android-пристрої можуть обмінюватися повідомленнями мультимедіа та іншим різноманітним наповненням, а саме картинками, відео, екшн-кнопками, через інтернет.

    Ця технологія дає значно більше можливостей для бізнесу, ніж звичайна розсилка простих повідомлень. При цьому використовується додаток для повідомлень, встановлений за замовчуванням, тобто абонентам не потрібно нічого додатково встановлювати.

Оставить комментарий





<