| RSS

accounting outsourcing in ukraine

lifecell докладає максимум зусиль для забезпечення зв’язку під час війни

24 Март, 2022 | 1 комментарий | Размещено в ИТ, кризис, Украина

Команда мобільного оператора lifecell робить свій внесок в наближення перемоги України у війні з росією. Технічні спеціалісти з початку бойових дій на території України роблять усе можливе, щоб забезпечувати безперервність роботи мобільної мережі. 

lifecell від початку війни активно працює за двома основними напрямками:

  • Забезпечення постійної роботи мережі й запобігання повного відключення зв’язку у місцях активних бойових дій.
  • Надання необхідних мережевих ємностей у місцях великого скупчення людей під час переміщення біженців.

Наразі сотні тисяч абонентів lifecell залишили східні регіони та Київ. Через воєнні дії рф вони змушені були переїхати на захід країни. Тому команда мобільної мережі lifecell оперативно оптимізувала роботу мережі в різних областях, щоб максимально розширити ємність як 2G-зв’язку в понад 400 населених пунктах, так і послуги доступу до швидкісного мобільного інтернету 3/4G у понад 100 населених пунктах в регіонах, куди евакуювались українці із гарячих точок.

Для того, щоб мобільна мережа могла уникнути перевантаження і задовольнити зростаючий попит на дата-послуги, lifecell за підтримки органів державної влади забезпечив LTE-покриття в діапазоні 2100 МГц. Це означає, що в місцях великого скупчення людей абоненти можуть одночасно використовувати якісний мобільний інтернет.

Наразі багато базових послуг оператор надає без додаткової плати, щоб абоненти залишалися на зв’язку зі своїми рідними та близькими навіть з нулем на рахунку. Аби зробити перебування в укриттях більш комфортним для українців, lifecell підтримав ініціативу встановлення додаткового обладнання для підсилення сигналу мобільної мережі у тимчасових прихистках та бомбосховищах.

У зонах активних бойових дій (Харківська, Донецька, Луганська, Запорізька, Чернігівська, Київська області) все частішими стають випадки виведення з ладу обладнання та каналів зв’язку. Основною причиною є бомбардування та, як наслідок, порушення електропостачання. Щоб забезпечувати такий необхідний зараз мобільний зв’язок, наші співробітники ведуть відновлювальні роботи по всій території країни. Досить часто це відбувається під обстрілами і з великим ризиком попадання під ракетні удари.

Завдяки героїзму працівників і підрядників lifecell вдалося відновити зв’язок в зонах, де триває активна фаза бойових дій – у Харківській області це Куп’янськ (60%), Ківшарівка(100%), Вівчанськ (100%), в Донецькій області – Вугледар (66,7%), в Луганській – Золоте (100%).

Щодо кіберзагроз, які активізувалися з початку війни, розроблені в компанії механізми захисту та технічні рішення були в найкоротші терміни пристосовані до актуальних  загроз. Однією з таких нових загроз є захоплення об’єктів інфраструктури та тероризм із використанням їхніх потужностей. lifecell активно працює над покращенням поточних практик із захисту і запевняє, ворог не пройде, і Україна переможе.

lifecell — український телекомунікаційний оператор, що надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему телекомунікаційної галузі, втілюючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розбудови мереж IoT (інтернету речей).

Діджитал-оператор lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи та послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music тощо.

Станом на кінець 4 кв. 2021 року активна 3-місячна абонентська база lifecell склала 9.2 млн користувачів.

lifecell належить Turkcell — найбільшому турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Акції Turkcell котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE) та турецькій фондовій біржі Borsa Istanbul (BIST).

(c) Banknews

»Главная страница«

Оставить комментарий 561 просмотров, 1 - сегодня |
Follow Discussion

1 комментарий to “lifecell докладає максимум зусиль для забезпечення зв’язку під час війни”

  1. admin:

    lifecell запускає RCS канал для бізнеса

    15 вересня 2022 року. Мобільний оператор lifecell першим з українських мобільних операторів запускає RCS-розсилки для бізнесу через платформу Omnicell.

    RCS (rich communication services) – це протокол обміну повідомленнями від Google, завдяки якому Android-пристрої можуть обмінюватися повідомленнями мультимедіа та іншим різноманітним наповненням, а саме картинками, відео, екшн-кнопками, через інтернет.

    Ця технологія дає значно більше можливостей для бізнесу, ніж звичайна розсилка простих повідомлень. При цьому використовується додаток для повідомлень, встановлений за замовчуванням, тобто абонентам не потрібно нічого додатково встановлювати.

Оставить комментарий





<